Szívesen segítünk!
info@lux-camp.hu

A LuxCamp utazási feltételei

Tisztelt Ügyfelünk! A következő rendelkezések az ügyfél és a CampingVision AG (korábban DBF-Travel AG, névváltoztatás 2018.03.09-én) Svájc között létrejött utazási szerződésbe beletartoznak. Az utazásokat Magyarországon a LuxCamp AG, mint Utazásközvetítő kínálja. A közvetítés által az Utazásközvetítő nem válik az utazási szerződésben szerződő féllé, hanem csak közvetíti a CampingVision AG és az Utazó között létrejövő utazási szerződést. A LuxCamp ezért az ügyféllel szemben, mint a CampingVision AG Svájc utazásszervezője és szerződő partner lép fel. Ezen utazási feltételek kiegészítik a PTK törvényi rendelkezéseit és az Utazásszervezők információs előírásait (Rendelkezés az információadási kötelezettségről). Ezért kérjük olvassa el gondosan ezen utazási feltételeket foglalása előtt!

1. Utazási szerződés megkötése, az ügyfél kötelezettségei

1.1. Az összes foglalási formára érvényes: a) A LuxCamp ajánlatának és az ügyfél foglalásának alapjai a kiírt utazás és a kiegészítő információk, amennyiben azok a foglaláskor az ügyfél rendelkezésére állnak. b) Utazásközvetítők és egyéb foglalási helyek nincsenek a LuxCamp által meghatalmazva, hogy megállapodásokat kössenek, tájékoztatást nyújtsanak vagy biztosítékokat adjanak, melyek az utazási szerződés megállapított tartalmát módosítják, a kiírt utazásokon, illetve a LuxCamp által szerződésszerűen vállalt szolgáltatásokon túlmutatnak vagy azokkal ellentmondásban állnak. c) Útikönyvek és hasonló információszolgáltatók, melyeket nem a LuxCamp adott ki, nem kötelezőek a LuxCampre és a LuxCamp szolgáltatási kötelezettségére nézve, amennyiben azok az utazóval nem kifejezetten megegyezés tárgyát képezik a LuxCamppel. d) Ha a foglalás visszaigazolásának tartalma eltér a foglalás tartalmától, akkor az a LuxCamp egy új ajánlatát tükrözi. A szerződés ezen új ajánlat alapján akkor jön létre, ha az ügyfél annak elfogadását kifejezetten kijelenti, azt kifizeti, részben kifizeti vagy az utazási szolgáltatásokat igénybe veszi. e) A foglalást végző ügyfél felelősséget vállal az utazók és saját, szerződésből fakadó kötelezettségeire, akik részére a foglalást intézi.

1.2. A szóban, telefonon, írásban, emailben vagy faxon intézett foglalásra érvényes: a) A foglalással az ügyfél felkínálja a LuxCampnek az utazási szerződés kötelező érvényű megkötését. A szerződés az utazás visszaigazolásának/számlájának LuxCamp általi kiküldésével jön létre, ami formailag kötetlen, ezért az ügyfélnek tett szóbeli vagy telefonos visszaigazolások is jogilag kötelezőek. Szóbeli vagy telefonos foglalás esetén a LuxCamp kiküld az ügyfélnek egy írásos formájú visszaigazolást. Az ügyfél szóbeli vagy telefonos foglalása, megfelelő kötelező szóbeli vagy telefonos visszaigazolás esetén akkor is szerződéskötésnek minősül, ha arról írásos példány az ügyfélhez nem jut el.

1.3. Internetes foglalások esetén a következők érvényesek a szerződéskötésre:

a) Az online foglalás menete a megfelelő internetes prezentációban kerül ismertetésre a LuxCamp által az ügyfél részére b) Az ügyfélnek rendelkezésére áll a lehetőség megadott adatainak javítására, a teljes online foglalási űrlap törlésére vagy visszaállítására. c) Az online foglalás teljesítéséhez használható szerződés-nyelvek meg vannak adva. Jogilag mérvadó kizárólag a német nyelv. d) Amint a szerződés szövege a LuxCamp által az online foglalási rendszerben rögzítésre kerül, az ügyfél értesítve lesz erről a rögzítésről és a lehetőségről a szerződés megtekintésére. e) A "Foglalás és fizetés" gombra való kattintással teszi lehetővő a LuxCamp az ügyfél részére az utazási szerződés kötelező érvényű megkötését. f) Az utazó számára foglalásának beérkezése röviddel ezután elektronikus úton visszaigazolásra kerül. g) A szerződés elküldése a "Foglalás és fizetés" gombbal az ügyfél részéről nem jelenti az ügyfél jogosultságát utazási szerződés létrejöttére. A LuxCamp ebben az esetben szabadon dönthet az ügyfél szerződési ajánlatát elfogadni vagy elutasítani. h) A szerződés akkor jön létrejötte, amikor az utazás visszaigazolása a LuxCamptől az ügyfélhez megérkezik. Ez email mellékletben történik, miután az adatok és a szabad kapacitás a szolgáltatónál ellenőrzésre került. Csak az utazás visszaigazolásával végleges a szerződés. A LuxCamp még ebben az esetben is fenntartja magának a jogot egy másik, hasonló, szabad szállásra való átfoglalásra, ha a lefoglalt szállás időközben a szolgáltatónál már nem állna rendelkezésre.

Last minute foglalás esetén, amely 8 héttel az utazás előtt történt, különleges rendelkezések érvényesek, lásd 2.2. pont.

2. Fizetés

2.1. A lux-camp.hu-n történt foglalás, valamint az utazás visszaigazolása után az utazás árának 25%-át kell befizetni. Ezt 3 napon belül kell teljesíteni hitelkártyával (Master Card vagy Visa) vagy banki átutalással. A maradványösszeg befizetése 8 héttel az utazás előtt esedékes. A foglalás folyamata alatt nincs fizetési kötelezettség.

2.2. Last minute foglalások szabályai: azon foglalások, melyek kevesebb, mint 8 héttel az utazás megkezdése előtt történnek, hivatalosan last minute foglalásnak tekintendőek, és azonnal (szolgáltatótól függően, lásd 2.3-as pont) vagy sürgősen (szolgáltatótól függően, lásd 2.2-es pont) az utazási visszaigazolás kézhez érkezése után fizetendőek. Csak a fizetendő összeg beérkezése után tudjuk a szállást a következő szolgáltatóknál lefoglalni: Aqua Camp, Bella Austria Direct, Bella Italia Apartments/Mobilhomes, Butterfly Direct, Cisano San/Vito Direct, Easyatent, FamilyFun, Lifestyle, Palaco és Venue Holidays. Az utazást hitelkártyával vagy banki átutalással kell kifizetni.

2.3. A következő szolgáltatóknál a szállását közvetlenül le tudjuk foglalni: Al Fresco, Gustocamp, Happy Camp, Venue, Roan, Go4Camp, Eurocamp, Bella Italia és Homair. Emiatt ezen esetekben azonnali fizetés szükséges, mivel az utazás a következő 8 héten belül történik. A fizetési mód a foglalási oldalon választható ki, ahol Ön közvetlenül a fizetési szolgáltatóhoz kerül átirányításra, ahol is az adatait kell megadnia. Befizetését visszautaljuk Önnek, ha a szolgáltató a foglalást nem igazolja vissza. Ha a kívánt szállás a fizetés beérkeztekor már nem lenne foglalható, akkor helyette egy másik, még szabad és hasonló szállást foglalunk Önnek. Ha Önnek ez az alternatíva nem lenne elfogadható, akkor a teljes befizetett összeget visszautaljuk Önnek. Visszaigazolt last minute foglalások teljesített fizetésekkel nem mondhatóak le költségmentesen. A LuxCamp ilyen esetben stornóköltséget számol fel Önnek, az ÁSzF 5.3. pontja szerint.

2.4.  (Nem alkalmazható.)

2.5. Amennyiben a LuxCamp a szerződés szerinti szolgáltatásokat nyújtani képes és kész, továbbá a ügyfelet semmilyen szerződés vagy törvény nem akadályozza, akkor a következők érvényesek:

a) Az utazás árának teljes megfizetése nélkül az ügyfél nem jogosult az utaztatási szolgáltatás igénybevételére és/vagy az utazási dokumentumok átvételére. b) Ha az ügyfél az egyeztetett fizetési határidőknek az első és/vagy a további részletek megfizetésével nem tesz eleget, akkor a LuxCampnek jogában áll felszólítás és határidőnyújtás után az utazási szerződéstől visszalépni és a visszalépés költségeit az utazási feltételek 5. pontja szerint az ügyfélre terhelni. Ha az első vagy valamelyik további részlet a fizetési határidő után kerül teljesítésre, miközben a LuxCamp erről nem kerül értesítésre, úgy az ügyfélnek nincs jogalapja az utazási szolgáltatásra, annak ellenére, hogy a fizetés megtörtént.

3. A szolgáltatás módosításai

3.1. Az utazási szerződés megállapodott tartalmára vonatkozó lényeges szolgáltatások módosításai, melyek a szerződéskötést követően válnak szükségessé, és a LuxCamp legjobb tudása ellenére kerülnek véghezvitelre, csak akkor megengedettek, ha ezen módosítások nem jelentősek és az utazást lényegileg nem befolyásolják.

3.2. Az esetleges garanciaigények érvényben maradnak, amennyiben a módosított szolgáltatások hiányosságokat eredményeznek.

3.3. A LuxCamp kötelezettséget vállal, hogy a szolgáltatást lényegesen érintő módosításokról a változás okának tudomásulvételét követően az ügyfelet haladéktalanul értesíti.
 
3.4. Az utazást érintő valamely lényegi szolgáltatás nagyarányú módosulása esetén az ügyfél jogosult az utazási szerződéstől költségmentesen elállni vagy egy legalább ugyanolyan értékű utazást igényelni, ha a LuxCampnek módjában áll egy ilyen utazást felár nélkül a kínálatából az ügyfélnek felajánlani.

Az ügyfél köteles ezen jogát haladéktalanul a LuxCamp által bejelentett módosítás tudomására jutása után érvényesíteni.

4. Áremelés

4.1. A LuxCamp fenntartja a jogát, hogy az utazási szerződésben elfogadott árat a szállítási költségek emelkedése vagy bizonyos szolgáltatások díjainak, mint kikötő- vagy reptéri illetékek drágulása vagy az utazást érintő árfolyamok változása esetén a következő szabályoknak megfelelően módosítani:

4.2. Az utazás árának emelése csak akkor megengedett, ha a szerződéskötés legalább az utazás megkezdése előtt 4 hónappal történt és az áremeléshez vezető körülmények a szerződéskötés előtt még nem álltak fent és azok a szerződéskötéskor a LuxCamp számára nem voltak előreláthatóak.

4.3. Ha a szerződéskötéskor fennálló szállítási költségek (különös tekintettel az üzemanyagárakra) emelkednének, úgy a LuxCamp az utazás árát a következő számítások szerint megemelheti: a) ülőhelyre vonatkozó emelés esetén a LuxCamp azt az ügyfélre terhelheti b) az adott közlekedési vállalat közlekedési eszközére vonatkozó megemelt költségei az ülőhelyek számára leosztva kerülnek kiszámításra. Az egy ülőhelyre jutó plusz költségre a LuxCamp az ügyféltől igényt tarthat.

4.4. Ha a szerződéskötéskor érvényes költségek, mint pl. a LuxCamppel szembeni kikötői- és repülőtéri illetékek emelkednének, úgy az utazás ára a megfelelő, részarányos összeggel megemelhető.

4.5. Az utazási szerződés megkötése utáni árfolyam-változások következtében az utazás ára olyan mértékben emelkedhet, amilyenben az utazás a LuxCamp részére megdrágult.

4.6. Az utazás árának utólagos változása esetén - pl. korai foglalás kapcsán - ahol a következő évre vonatkozó ár nem mindig végleges (mérvadó ebben az esetben az utazási visszaigazolás) a LuxCamp köteles az ügyfelet a változás okáról tudomásszerzés után haladéktalanul tájékoztatni. Áremelés csak az utazás megkezdését megelőző 21. napig megengedett. 5%-ot meghaladó áremelés esetén az ügyfél jogosult az utazási szerződéstől díjmentesen elállni vagy egy legalább ugyanolyan értékű utazást igényelni, ha a LuxCampnek módjában áll egy ilyen utazást felár nélkül a kínálatából az ügyfélnek felajánlani. Az ügyfél köteles ezen jogát haladéktalanul a LuxCamp által bejelentett áremelés tudomására jutása után bejelenteni.

5. Az ügyfél visszalépése az utazás előtt / Stornóköltségek

5.1. Az ügyfél az utazástól annak megkezdése előtt bármikor visszaléphet. A visszalépést a LuxCampnél a következőkben megadott címen postán vagy emailben kell bejelenteni. A visszalépésről kizárólag írásos formában lehet nyilatkozni.


Figyelem:  A Last minute foglalások a visszalépés joga alól ki vannak zárva, azok a foglalás és fizetés után költségek nélkül nem mondhatóak le.


5.2. Ha az ügyfél az utazás előtt visszalép vagy nem utazik el, akkor a LuxCamp elveszíti igényét az utazás árára. Ehelyett a LuxCamp (ha a visszalépés számára nem róható fel, illetve az nem vis major miatt történt) egy arányos mértékű kártalanításra jogosult, az utazást megelőző munkálataira és ráfordításaira a mindenkori utazás árának függvényében.

5.3. A LuxCamp a kártalanítás mértékének számításakor a szokásosan felmerülő ráfordításokat és lehetséges egyéb kiadásokat veszi figyelembe. A kártalanítás a visszalépés bejelentésének időpontja után kerül az ügyfél számára felszámításra a következők szerint:

Szállás: mobilházban, sátorban vagy nyaralóban:
   
az utazás napja előtti 46. napig                                       10%

az utazás előtti 45. naptól                                                40%

az utazás előtti 35. naptól                                                50%

az utazás előtti 10. naptól                                                90%

az utazás előtti 2. naptól
az utazás napjáig / nem megjelenés esetén               100%

5.4. Az ügyfélnek jogában áll bizonyítania, hogy a LuxCampnek csekély vagy a megkövetelt kártalanításnál lényegesen alacsonyabb kára keletkezett.

5.5. A LuxCamp fenntartja magának a jogot, hogy a fenti kártalanítási összegek helyett egy magasabb összegű, konkrét kártalanítást követeljen, ha bizonyítani tudja, hogy lényegesen magasabb ráfordításai keletkeztek, mint a fentiekben egyébként alkalmazásra kerülő kártalanítási tétel. Ilyen esetben a  LuxCamp kötelezettséget vállal a megkövetelt kártalanítási összeg konkrét számszerű levezetésére és kimutatására.

5.6. A fentiek nem befolyásolják az ügyfél törvényes jogát, hogy maga helyett másik ügyfelet állítson.

5.7. Az ügyfél részére erősen javasolt egy stornóbiztosítás, valamint egy hazaszállítást fedező biztosítás megkötése baleset és betegség esetére. (továbbiakban: Biztosítási csomag). A Biztosítási csomag a LuxCamp egy szolgáltatása. Ennek feltételeit a LuxCamp alakította ki és azok az ÁSzF 18. pontjában kerülnek részletezésre.   A biztosítási csomagot ezért nem egy klasszikus stornóbiztosításként kell elképzelni, mert nem készül külön szerződés egy biztosítóval. Emiatt egy kifejezetten alacsony díj (2%) kerül felszámításra. A LuxCamp nyomatékosan javasolja egy klasszikus stornóbiztosítás és egy betegség és baleset esetére szóló hazaszállítási biztosítás megkötését, mert a Biztonsági csomag ezekre nem nyújt fedezetet. Kérjük minden esetben ellenőrizze betegbiztosításának érvényességét a célország esetében.

6. Átfoglalások

6.1. A szerződés megkötése után az ügyfél nem jogosult változtatásra az utazás idejére, úticéljára, a szállás fajtájára vagy a szállítás formájára vonatkozóan.

6.2. Ha az ügyfél kívánságára mégis egy átfoglalás történne, akkor a LuxCamp az alábbi határidők betartása mellett ügyfelenkénti átfoglalási díjra jogosult.

Ha az átfoglalás visszaigazolása előtt más megállapodás nem történt, akkor az átfoglalási díj a 2. stornóperiódus időszakának kezdetéig 25 euró átfoglalásonként.

6.3. Az ügyfél átfoglalási kérése, mely a határidők letelte után történik, (ha egyáltalán lehetséges), csak az utazási szerződéstől való visszalépés után és egyidejű újrafoglalással lehetséges. Ezen szabály nem érvényes olyan átfoglalási kérések esetén, melyek pusztán alacsony költségeket okoznak.

7. Igénybe nem vett szolgáltatás

Ha az ügyfél az utazás egyes, számára felajánlott szolgáltatásait őrá vonatkozó okok miatt nem veszi igénybe (pl. idő előtti hazautazás vagy egyéb okok), úgy nem jogosult az utazás árából engedményre. A LuxCamp ilyen esetben megpróbálja a szolgáltatótól az igénybe nem vett szolgáltatás árát visszakérni. Ezen kötelezettsége nem vonatkozik lényegtelen szolgáltatásokra, illetve arra az esetre, ha a visszatérítés törvényi vagy intézményi rendelkezésekkel áll szemben.

8. Visszavonás joga és felmondás kötelezettségszegési okokból

8.1. Az ügyfél a LuxCampnél történt foglalását okok megadása nélkül visszavonhatja.

A felmondási határidő a foglalás időpontja és a foglalt utazás megkezdésének időpontja közötti időszak függvénye:
 
8 héttel az utazás megkezdése előttig az ügyfél a foglalás után 3 napon belül, okok megadása nélkül, emailben a foglalást visszavonhatja.

Ezután a szokásos stornóköltségek érvényesek az 5.3-as pont szerint.


Kérjük vegye figyelembe: A Last minute foglalások (8 héttel az utazás megkezdése előtt) a visszalépés jogából ki vannak zárva, azok a foglalás és fizetés után kötelező érvényűek és költségektől mentesen nem vonhatóak vissza.


A határidő a foglalás visszaigazolásának ügyfélhez történő megérkezésével kezdődik, ami azonnal a foglalás után az ügyfél részére, az általa megadott emailcímre kerül elküldésre. A visszavonást erre a címre kell elküldeni:

CampingVision AG, LuxCamp.hu
email: info@lux-camp.hu

8.2. A LuxCamp az utazási szerződést határidő betartása nélkül felmondhatja, ha az ügyfél a LuxCamp felszólítása ellenére az utazást tartósan akadályozza vagy ha olyan mértékben szerződésellenesen viselkedik, hogy a szerződés azonnali megszüntetése jogosnak minősül. A felmondás kijelentésére utazásvezetők, ügynökségi alkalmazottak és a LuxCamp egyéb megbízottjai is meg vannak hatalmazva.

8.3. A LuxCamp jogosult az utazási szerződéstől visszalépni, ha az ügyfél egy emlékeztetés és egy (felmondást megelőző) felszólítás ellenére az utazás árának határidőn belüli megfizetését vagy annak részleteinek megfizetését nem teljesíti. A LuxCamp a visszalépésről emailben, stornó-közleményben küld értesítést.

8.4. Ha a LuxCamp a szerződést felmondja, az igénye az utazás teljes árára fennmarad; a LuxCampnek ezzel együtt a megtakarított ráfordításait le kell vonnia a követelt összegből, valamint olyan bevételeit is, melyeket az igénybe nem vett szolgáltatás egyébirányú felhasználása során szerzett, beleértve a beszállítóitól jóváírt összegeket.

9. Hibás teljesítés; Ügyfél általi felmondás; Csomagok elvesztése; Utazási dokumentumok beérkezése

9.1. Az ügyfélnek az utazás során felmerülő hiányosságok bejelentését szabályozó, a PTK által meghatározott kötelezettségére vonatkozó részét a LuxCamp az utazásaira a következőkben konkretizálja:

a) Az utazó kötelezett a felmerülő hiányosságokat késedelem nélkül a LuxCamp helyi képviselőjénél bejelenteni és tőle segítséget kérni. Ha a helyszínen az ottani képviselővel nem sikerül a problémára megoldást találni, akkor az utazónak kötelessége a LuxCampet mint közvetítőt és szerződött partnert telefonon vagy emailben értesítenie és a hiányosságokat bejelentenie. Csak ezek után van a LuxCampnek lehetősége a hiányosságokat kijavítani. Az utazó köteles a probléma megoldására a helyszínen felajánlott segítségnek helyt adni. Ha az utazó a probléma megoldására a helyszínen nyújtott segítséget elutasítja, akkor a későbbiekben a LuxCamptől kompenzációt nem igényelhet. Utólagosan, nem a helyszínen bejelentett hiányosságok nem vehetőek figyelembe.

b) A nyaralásból történt visszatérés után az utazó köteles a LuxCamp részére írásban egy újabb hiánybejelentést, a már megtörtént helyszíni bejelentést követően benyújtania, hogy így az utazási ár csökkentését kérhesse. Ezt a hiánybejelentést az utazás vége után 1 hónapon belül meg kell tenni. Ennél későbbi hiánybejelentések a helyszíni jelentés ellenére sem vehetők figyelembe.

Kérjük vegye figyelembe, hogy a válasz megérkezéséig a feldolgozás időtartama 6-8 hetet is igénybe vehet.


c) A LuxCamp képviselőjének személyéről, elérhetőségéről és a kommunikációs adatairól az utazó legkésőbb az utazási dokumentumok megküldésekor értesítésre kerül.

d) Ha a szerződésben megállapodottak alapján a helyszíni képviselet vagy utazásvezető nem tartozik segítségnyújtási kötelezettséggel, akkor az utazó köteles a hiányosságot késedelem nélkül, közvetlenül a LuxCampnek az alább megadott emailcímen bejelentenie.

e) Az utazó jogosultsága csak abban az esetben nem szűnik meg, ha a nála felmerült probléma önhibáján kívül állónak bizonyul.


f) A helyettesítő szolgáltatások illetve visszafizetések elévüléséről a 12.5-ös pontból értesülhet.


9.2. Utazásvezetők, ügynökségek és az alvállalkozók munkatársai nem jogosultak, és a LuxCamp által nem meghatalmazottak hiányosságok visszaigazolására vagy LuxCamp elleni igények elismerésére.

9.3. Ha az utazás egy hiányosság miatt jelentősen korlátozva lenne, úgy az ügyfél az a szerződést felmondhatja. Ez érvényes akkor is, ha egy ilyen hiányosság miatt részéről az utazás egy jelentős, és a LuxCamp számára is felismerhető okból nem elvárható. A felmondás akkor érvényesíthető, ha a LuxCamp vagy, amennyiben rendelkezésre áll és szerződésben mint illetékes szolgáltató, a LuxCamp megbízottja (utazásvezető, ügynökség), egy számára az ügyfél által meghatározott, arányos határidőn belül a problémára orvoslatot nem szolgáltat. Határidő megszabása nem szükséges, ha az orvoslat lehetetlen vagy ha a LuxCamptől, illetve megbízottjától megtagadásra kerül vagy ha az azonnali felmondás az ügyfél különösen fontos érdekéből megalapozottnak tekinthető.

9.4. Elveszett csomagok vagy csomagok késése esetén repülőutak során a károkról és késedelmekről az utazónak haladéktalanul a helyszínen, az illetékes légitársaságnál kell kárbejelentést tennie. A légitársaságok a kártérítést elutasíthatják, ha kárbejelentő lap nem kerül kitöltésre. A kárbejelentésnek csomagok sérülése esetén 7 napon belül, késedelem esetén 21 napon belül el kell készülnie. Továbbiakban a csomagvesztés, a sérülés vagy a téves szállítás az utazásvezetőnek vagy a LuxCamp helyi képviselőjének bejelentendő.

9.5. Az ügyfélnek értesítenie kell a LuxCampet, ha a szükséges utazási dokumentumokat (Voucher, gyakorlati információk és útvonalleírás) 14 napon belül nem vagy hiányosan kapta meg. Ez a határidő csak emailforgalom esetén érvényes.

10. Felelősség kizárása

10.1. A LuxCamp szerződés szerinti felelőssége, mely nem elhalálozásból, testi sérülésből vagy egészségkárosodásból fakad, az utazási ár háromszorosára korlátozódik:

a) amennyiben az ügyfél kárának oka sem szándékosságból, sem durva gondatlanságból származik

b) amennyiben a LuxCamp az ügyfélnél felmerült kár esetében kizárólag valamely beszállító hibájából felelős. Ezen túlmenő esetleges igények a Montreáli Megállapodás szerint, illetve a Légiközlekedési Törvény alapján ezen felelősségkizárástól nem érintettek.

10.2. A LuxCamp nem felel olyan szolgáltatások zavaraiért, személyi és anyagi károkért, melyeket idegen szolgáltatásként közvetít (pl. kirándulások, sportrendezvények, színházlátogatások, kiállítások, szállítás kijelölt kezdő- és célpontok között), ha ezen szolgáltatások az utazási hirdetésben és a foglalási visszaigazolásban kifejezetten és a közvetített partner megadásával idegen szolgáltatásként egyértelműen megjelölésre kerültek úgy, hogy azok az ügyfél számára felismerhetően nem a LuxCamp utazási szolgáltatásának részei. A LuxCamp ellenben felel olyan szolgáltatásokért, melyek az ügyfél szállítására kijelölt kiindulási helyről kijelölt célpontra, az utazás során felmerülő szállításokra és az utazás során felmerülő elszállásolásokra vonatkoznak és/vagy ha az ügyfél valamely kára a LuxCamp információadási-, felvilágosítási- vagy szervezési kötelezettségeinek hibájából merült fel.

A LuxCamp esetleges felelőssége a közvetítői kötelezettségek megsértéséből fakadóan, az előbbi rendelkezésektől nem érintett.

10.3. Az előszezonban és az utószezonban a kempingek tulajdonosai rákényszerülhetnek, hogy ne bocsássák rendelkezésre az összes létesítményt és szolgáltatást, mint pl. medencék, animációk vagy üzletek.

Ilyen esetben, ahol a szolgáltatási és létesítményi kínálat eltér az online prezentált kínálattól, a LuxCamp nem vállal felelősséget.

11. Követelések határidőhöz kötött érvényesítése

11.1. Az utazás nem szerződésszerű szolgáltatásából adódó követeléseket az ügyfélnek az utazás szerződés szerinti végdátuma után 1 hónapon belül érvényesítenie kell. Az 1 hónapos határidő a szerződés szerinti végdátum utáni napon kezdődik. Ha a határidő utolsó napja szombatra, vasárnapra vagy egy államilag elismert ünnepnapra esik, akkor a következő munkanap tekintendő érvényesnek.

11.2. Az érvényesítés csak a LuxCamp alább megadott címén lehetséges. A határidő lejárta után az ügyfél a követeléseit csak akkor érvényesítheti, ha önhibáján kívül a határidő betartásában akadályozva volt.

11.3. A határidő a 11.1 pont szerint érvényes, útipoggyász károk vagy repülőúttal kapcsolatos poggyászkésések bejelentésére is. Kártérítési igény poggyászkár esetén 7 napon belül, poggyászkésedelem esetén 21 napon belül érvényesítendő.

12. Elévülés

12.1. Az ügyfél követelései, melyek a PTK rendelkezéseivel összhangban a LuxCamp illetve törvényes képviselője vagy segítője szándékos vagy gondatlan kötelességszegéséből származik és elhalálozással, testi sérüléssel vagy egészségkárosodással kapcsolatos, 2 év alatt évül el. Ez érvényes a LuxCamp, illetve törvényes képviselője vagy segítője szándékos vagy gondatlan kötelességszegéséből származó károkkal szembeni követelésekre is.

12.2. Minden további, a PTK szerinti követelés 1 év után évül el.

12.3. A 12.1 és 12.2 pontok szerinti elévülés az utazás végső napja utáni napon indul. Ha a határidő utolsó napja szombatra, vasárnapra vagy egy államilag elismert ünnepnapra esik, akkor a következő munkanap tekintendő érvényesnek.

12.4. Ha az ügyfél és a LuxCamp között a követelésről vagy a követelés alapjául szolgáló körülményekről tárgyalás szünetel, akkor az elévülés halasztódik, amíg az ügyfél vagy a LuxCamp a tárgyalás folytatását megtagadja. Az elévülés leghamarabb 3 hónappal a halasztódás vége után állhat be.


12.5. Az ügyfélnek a reklamációjából fakadóan, a feldolgozási idő után felajánlott helyettesítő szolgáltatások / felajánlott összegek, az ügyfél írásos elfogadó nyilatkozata nélkül 21 nap múlva érvényüket vesztik. A felajánlott összeg, amely helyettesítő szolgáltatásnak tekintendő, ezen határidő után nem érvényesíthető. Ebben az esetben a reklamáció lezártnak tekintendő.

13. Tévedések

13.1. A LuxCamp munkatársai naponta aktualizálják a rendelkezésre álló szállások kínálatát, hogy a weboldalon prezentált ajánlatok a valóságos kínálatot tükrözzék. Ha esetleg egyes adatokat hiányosan vagy hibásan közöltünk volna, akkor ezen információk számunkra nem kötelező jellegűek. Fenntartjuk a jogot az ilyen hibák javítására.

14. Útlevél-, vízum- és egészségügyi előírások

14.1. A LuxCamp az Európai Közösség valamely országának (amelyben az utazást ajánlja) állampolgárait, az útlevél-, vízum- és egészségügyi előírásokról a szerződéskötés előtt és azok esetleges változásairól az utazás előtt értesíti.

További államok polgárainak az illetékes követség szolgáltat tájékoztatást. A LuxCamp feltételezi, hogy az ügyfél, illetve a vele utazók személyében nem áll fent különleges helyzet mint pl. kettős állampolgárság vagy hontalanság.

14.2. A szükséges hivatalos útiokmányok beszerzéséért és magánál tartásáért az ügyfél felelős, valamint az esetlegesen szükséges oltások beadatásáért és a vám- és devizarendelkezések betartásáért. Ezen előírások be nem tartásából fakadó hátrányok, pl. útlemondás költségei, az ügyfelet terhelik. Kivételt képeznek azok az esetek, melyekben a LuxCamp nem, vagy nem kielégítően, vagy tévesen tájékoztatta ügyfelét.

14.3. A LuxCamp nem felel az esetlegesen szükséges vízum illetékes diplomáciai képviselet általi, időbeni kibocsájtásáért és megérkezéséért, ha az ügyfél a LuxCampet ennek beszerzésével megbízta, kivéve ha a LuxCamp a kötelezettségeinek, számára felróható okból nem tett eleget.

15. Illetékes bíróság és jogorvoslati megállapodás

15.1. Ügyfeleknek/utasoknak, akik nem az Európai Unió valamelyik tagországának és nem Svájcnak az állampolgárai, az ügyfél és a LuxCamp közötti teljes jogi és szerződéses viszonyra kizárólagosan a német jog érvényes. Ilyen ügyfelek/utasok a LuxCampet kizárólag annak székhelyén perelhetik.
 
15.2. A LuxCamp perei esetére mások ellen, mint pl.  ügyfelek, az utazási szerződés szerződő felei, akik kereskedők, jogi személyei a köz- vagy magánjognak illetve természetes személyek, akiknek lakóhelye vagy szokásos tartózkodási helye külföldön van, vagy akiknek lakóhelye vagy szokásos tartózkodási helye a perindítás időpontjában nem ismeretes, a LuxCamp székhelye szerint illetékes bíróság lett megállapítva.

16. Ellátás és ifjúsági csoportok

16.1. A lux-camp.hu -n történt szállásfoglalások esetében semmilyen ellátás, úgy mint reggeli vagy félpanzió az árban nem foglaltatik. Ellátás foglalására nincs lehetőség.


16.2. Ifjúsági csoportok részére foglalás kizárólag lekérésre történhet. Ifjúsági csoportok alatt 2 vagy több főt értünk, akik egymással sem családi sem társkapcsolatban nem állnak. Foglalást minimum 23 éves személyek tehetnek.

17. Felelősségbiztosítás

17.1. A CampingVision AG mint utazásszervező a Gouda Biztosítóval kötött megfelelő felelősségbiztosítási szerződést személyi és anyagi károk esetére a mindenkori utazás idejére vonatkozólag. Erre a biztosításra az utazásszervező a Gouda Biztosítónak személyenként 1,50 eurót csomagutazások esetén és személyenként 1,00 eurót egy személyes elszállásolásokért.

Ezeket a díjakat a kezelési költség tartalmazza, amely online, email vagy telefonos foglalásnál merül fel.

18. Biztosítási csomag visszalépés esetére

18.1 Minden utazásra induló személynek fontos, hogy megfelelő utasbiztosítással rendelkezzen, hogy balszerencsés esetben se kerüljön nehéz helyzetbe. Kiegészítő szolgáltatásként a Biztonsági csomagunkat tudjuk ajánlani Önnek, amely azonban nem jelent teljes körű biztosítási védelmet. Ennek összege az utazás teljes árának 2%-át teszik ki és igény esetén az első teljesített fizetést megelőzően kell a foglaláshoz hozzáfűzni. Az első fizetés teljesítése után azonban ez a szolgáltatás nem törölhető. A Biztonsági csomagunk nem kötelező jellegű - Ön bármelyik biztosítónál köthet teljes körű védelmet nyújtó biztosítást, amely egészségügyi oldalon is fedezetet biztosít, mint pl. betegség vagy sérülések esetére. A mi Biztonsági csomagunk kizárólag az utazás előtti, utazástól való visszalépésre nyújt fedezetet és nem egyenértékű egy klasszikus stornóbiztosítással.
Ez a szolgáltatás jogot nyújt arra, hogy 10%-os önrész + a Biztonsági csomag ára mellett, legfeljebb 60 nappal a kempingbe való megérkezés előtt az utazást okok megadása nélkül felmondhassa. Ezen 60 napos határidő lejárta után a visszalépés költsége, ha nem áll fenn nyomós ok (mint pl. betegség vagy haláleset) az utazási feltételek 5. pontjának megfelelően felszámításra kerül. Visszalépések esetén, melyek akut betegség vagy haláleset okán történnek az utazás előtti napig (ÁSzF 18.4. pontja szerint), a visszalépéséről az információnak az utazása előtti nap déli 12 óra előtt a LuxCamphez be kell érkeznie. Visszalépések, melyek déli 12 óra után érkeznek be hozzánk, a Biztonsági csomag által nincsenek fedezve. Megvásárolt Biztonsági csomagunk esetén sem vagyunk felelősek olyan költségekért, melyek egy teljesebb körű biztosítás megkötésének elmaradásából adódhatnak. Kérjük az utazására vigye magával a megkötött biztosítási szerződésének egy példányát.

18.2 Ha Ön egy foglalását egy általunk olcsóbban, online kínált szállás miatt mondja fel, úgy az új foglalás a szolgáltatónál csak 48 órával később lehetséges. A rendelkezésre állást emiatt nem tudjuk garantálni.

18.3. Foglalások módosítása költségek nélkül 14 nappal az érkezés előttig kérelmezhetőek és a megfelelő feltételek megléte estén végrehajthatóak – Amennyiben a módosítással összefüggésben a szolgáltató oldalán további költségek merülnének fel, úgy azokat az ügyfélnek kell viselnie. A fentiek nem érvényesek felmondásokra, melyeknek a célja egy olcsóbb újrafoglalás elérése.

18.4. Dokumentált akut megbetegedés esetén az utazás egy nappal a kempingbe érkezés előtt déli 12 óráig felmondható, amennyiben orvosi igazolás benyújtásra került, amely az utazás valamelyik résztvevőjének vagy annak házastársának, gyermekének, szülőjének, testvérének, nagyszülőjének, unokájának, anyósának, apósának, menyének, vejének súlyos, akut megbetegedését, súlyos balesetbeli érintettségét vagy halálát dokumentálja.
A már befizetett összeg a 10%-os önrész (az utazás teljes árából) levonása után kerül visszafizetésre. A Biztonsági csomag díja és a kezelési díj nem kerülnek visszafizetésre. 75 évnél idősebb személyek és krónikus betegségben szenvedők a Biztonsági csomagot nem vehetik igénybe. Terhesség és következményei nem tekinthetőek betegségnek. Járványszerűen fellépő betegségekre a Biztonsági csomag nem nyújt fedezetet. A LuxCampet azonnal értesíteni kell a megbetegedésről, ami a visszalépéshez vezetett. Az orvosi igazolás nyomtatványát, (amit az orvosnak kell kitöltenie) a LuxCamptől kérheti el és ennek legkésőbb 7 nappal a visszalépés után kell emailben a LuxCamphez beérkeznie. Csak ezen dokumentum bemutatása után történhet meg a visszafizetés. A dokumentáció költségeit az ügyfél viseli. A LuxCamp fenntartja a jogát, hogy a megbízott orvosán keresztül további vizsgálatokat folytasson le. Betegség, baleset vagy zavargások miatti idő előtti hazautazásra a Biztonsági csomag nem nyújt fedezetet. Nyomtatványok

19. Csődbiztosítás

Minden utazásra, ami 2018.08.01 után indul, csődbiztosítást vállal a Stiftung Garantiefonds Reisegelder GmbH (SGR),- Stichting Garantiefonds Reisgelden P.O. Box 4040, 3006 AA Rotterdam.

Az SGR-tagság a 3656-os számon jelzi, hogy a LuxCamp (CampingVision AG mint utazásszervező) egy megbízható és hiteles, jól működő vállalkozás, ami a holland turisztikai ipar szigorú elvárásainak megfelel.

© Szerzői jog által védve: RA Noll, Stuttgart 2013 – 2019

Utazásszervező: CampingVision AG
Cégvezető: Philippe Jörg
Cégbíróság: Genf, Svájc
Regisztráció száma: CH-660-2192012-7

Postacím: 1136 Budapest, Hegedűs Gyula u. 29. A. Ü-1
Email: info@campingvision.com

Magyarországi közvetítő: lux-camp.hu
Telefon: +36 1 800 1323 
Email: info@lux-camp.hu