Szívesen segítünk!
info@lux-camp.hu

Itt talál minden fontos információt, melyekre az utazás előtt szüksége lesz

Kérjük olvassa el figyelmesen ezeket az információkat. Reméljük, hogy ezúton gyorsan és egyszerűen meg tudjuk válaszolni kérdéseit.  
Így fog tudni optimálisan felkészülni a kempingben való tartózkodásra, és elkerülni, hogy Önnek és csapatunknak váratlan problémákkal kelljen a nyaralása alatt szembesülni.

Kérjük vegye figyelembe, hogy mi nem vagyunk jelen a kempingben. Nyaralása során helyszíni partnerünk fog gondoskodni Önről, családjáról és a szállásáról.

Kérdések a kempingbe történő megérkezéshez

✔ Mikor érkezhetek a kempingbe, mikor lehetséges a check-in és hol találom a címet?
✔ Elfoglalhatom a szállást korai érkezés esetén?
✔ Kell valamilyen speciális esetekre figyelnem a check-in során?
✔ Csak késve, illetve a check-in időszak után tudok érkezni. Mit kell tennem ebben az esetben az utazás előtt?                    

Kérdések megkésett érkezés esetére

✔ Mit kell tennem, ha az utazás során észreveszem, hogy késve fogok megérkezni?
✔ Hogyan jutok késés esetén szállásom kulcsaihoz?
✔ Átvehetik kulcsaimat ismerőseim, akik már a kempingben tartózkodnak?
✔ Behajthatok még a kempingbe autómmal a késői órákban?

Kérdések a kempingből való távozáshoz

✔ Mire kell figyelnem a check-outnál?
✔ Szeretnék már a kora reggeli órákban távozni. Hogyan kell eljárnom?
✔ Mik a további tippek a távozáshoz?
✔ Hogyan juthatok hozzá a szálláson felejtett dolgaimhoz?

Kérdések az esetlegesen felmerülő költségekhez

✔ Milyen költségek merülhetnek fel a helyszínen?
✔ Miért kell a helyszínen kauciót és idegenforgalmi adót fizetnem?
✔ Milyen fizetési módokon rendezhetem a helyszínen a kauciót és az idegenforgalmi adót?
✔ Milyen egyéb dolgokra kell még a helyszíni fizetésekkel kapcsolatban figyelnem?

Kérdések a szállására vontakozóan

✔ Milyen információkra van szükségem előzetesen a szállást illetően?
✔ Érkezhetek a bejelentettnél több személlyel?
✔ Hol található a szállásom a kemping területén?
✔ Miért nem találom a szállásomat a kemping weboldalán?

Kérdések háziállatokra vonatkozóan

✔ Bármelyik szállásra magammal vihetem háziállatomat?
✔ Mi történhet, ha mindezek ellenére mégis háziállattal érkezem?
✔ Mire kell figyelnem, ha visszaigazolt háziállattal érkezem?
✔ Mire kell még a továbbiakban figyelnem?

Kérdések az extrákra vonatkozóan

✔ Hol láthatom a lefoglalt extráimat, mint például ágyneműk és törülközők?
✔ Tudok még a helyszínen, az érkezéskor extrákat foglalni, ha ezekről korábban megfeledkeztem?
✔ Milyen módon fizethetem a lefoglalt extrákat?
✔ Hol és meddig tudok extrákat utólag foglalni?

Kérdések a felszerelésre vonatkozóan

✔ Milyen felszerelési tárgyakkal rendelkezik a szállásom?
✔ Hogyan jutok további információkhoz szállásom felszerelési tárgyait illetően?
✔ Mely további használati tárgyakat kell magammal vinnem a szállásra?
✔ Mire kell még a továbbiakban odafigyelnem a felszerelési tárgyakkal kapcsolatban? 

Kérdések a külön kívánságokhoz

✔ Hogyan kezelik kívánságaimat, melyeket a foglalás során megadtam?
✔ Mire kell figyelnem, ha ismerőseim mellett szeretnék megszállni?
✔ Mire kell figyelnem, ha egy konkrét helyszínre vonatkozó kívánságot adtam meg?
✔ Garantált a megadott kívánságom teljesülése?

Kérdések a parkolásra vonatkozóan

✔ Leparkolhatom autómat minden esetben közvetlenül a szállásom mellett?
✔ Mire kell figyelnem, ha két autóval érkezem?
✔ Mire kell figyelnem, ha hajóvontatóval vagy hajóval érkezem?
✔ Milyen további információkkal kell az utazás előtt feltétlenül tisztában lennem?

Kérdések a létesítményekre vonatkozóan

✔ Milyen létesítményeket használhatok a helyszínen és mely létesítmények állnak rendelkezésre?
✔ Ingyen a rendelkezésemre áll az összes létesítmény?
✔ Előfordulhatnak egyéb korlátozások a különböző szezonokban?
✔ Mire kell még figyelnem a létesítményekkel kapcsolatban?

Kérdések a végtakarításra vonatkozóan

✔ Minden esetben magamnak kell a végtakarítást elvégeznem?
✔ Mire kell figyelnem, ha a végtakarítást magamnak kell elvégeznem?  
✔ Kell még valamire figyelnem, ha végtakarítást is foglaltam?
✔ Milyen további tippeket kaphatok még a végtakarításra vonatkozóan?

Hogyan tud a kempingben előforduló esetleges problémákat elkerülni

 Bízunk benne, hogy minden az Ön megelégedettségére, a megszokott módon történik!☀  

✔ Ha mégis előre nem látható problémák merülnének fel a helyszínen, akkor kérjük forduljon közvetlenül a kempinget üzemeltető partnerünkhöz. Az ő segítségével oldható meg leggyorsabban a probléma. 

✔ Ha szállásuk tisztaságával merülne fel probléma, akkor kérjük jelentkezzenek azonnal a checkin után a helyszíni kapcsolattartójuknál. Így oldható meg legegyszerűbben az előállt probléma, mely után nyaralásukat gondtalanul élvezhetik. 

✔ Ha mégis olyan problémákkal szembesülnének a kempingben, melyeket helyszíni partnerünk nem tud megoldani, akkor forduljanak 48 órán belül emailben ügyfélszolgálatunkhoz. Kérjük adják meg a felelős személy nevét, akivel a probléma ügyében a helyszínen egyeztettek.  

✔ Természetesen igyekszünk minden tudomásunkra jutott problémát késlekedés nélkül megoldani.  

✔ Kérjük vegyék figyelembe, hogy amennyiben számunkra nem adnak lehetőséget panaszuk, illetve problémájuk megoldására, úgy esetleges kárigényük megszűnhet. Olyan problémáikat melyeket nem a helyszíni reprezentánsunknak illetve nekünk jeleztek, távozásuk után nem tudjuk figyelembe venni.

✔ A problémákat a helyszínen írásban kell rögzíteni és a LuxCampnek továbbítani.  

✔  Idő előtti távozás esetén felmerülő költségeket nem térítünk meg. Kérjük vegyék figyelembe az ügyfélszolgálatunknak a panaszok feldolgozására az ÁSzF-ben meghatározott határidejét.  

✔ Az ügyfélszolgálati időben ezen a számon érhet el minket: 

+36 1 800 1323

☀A LuxCamp csapata nagyszerű nyaralást és kellemes pihenést kíván Önnek a kiválasztott kempingben!☀