Kérjük olvassa el figyelmesen ezeket az információkat. Reméljük, hogy ezúton gyorsan és egyszerűen meg tudjuk válaszolni kérdéseit.
Így fog tudni optimálisan felkészülni a kempingben való tartózkodásra, és elkerülni, hogy Önnek és csapatunknak váratlan problémákkal kelljen a nyaralása alatt szembesülni.
Kérjük vegye figyelembe, hogy mi nem vagyunk jelen a kempingben. Nyaralása során helyszíni partnerünk fog gondoskodni Önről, családjáról és a szállásáról.
✔ Mikor érkezhetek a kempingbe, mikor lehetséges a check-in és hol találom a címet?
✔ Elfoglalhatom a szállást korai érkezés esetén?
✔ Kell valamilyen speciális esetekre figyelnem a check-in során?
✔ Csak késve, illetve a check-in időszak után tudok érkezni. Mit kell tennem ebben az esetben az utazás előtt?
✔ Mit kell tennem, ha az utazás során észreveszem, hogy késve fogok megérkezni?
✔ Hogyan jutok késés esetén szállásom kulcsaihoz?
✔ Átvehetik kulcsaimat ismerőseim, akik már a kempingben tartózkodnak?
✔ Behajthatok még a kempingbe autómmal a késői órákban?
✔ Mire kell figyelnem a check-outnál?
✔ Szeretnék már a kora reggeli órákban távozni. Hogyan kell eljárnom?
✔ Mik a további tippek a távozáshoz?
✔ Hogyan juthatok hozzá a szálláson felejtett dolgaimhoz?
✔ Milyen költségek merülhetnek fel a helyszínen?
✔ Miért kell a helyszínen kauciót és idegenforgalmi adót fizetnem?
✔ Milyen fizetési módokon rendezhetem a helyszínen a kauciót és az idegenforgalmi adót?
✔ Milyen egyéb dolgokra kell még a helyszíni fizetésekkel kapcsolatban figyelnem?
✔ Milyen információkra van szükségem előzetesen a szállást illetően?
✔ Érkezhetek a bejelentettnél több személlyel?
✔ Hol található a szállásom a kemping területén?
✔ Miért nem találom a szállásomat a kemping weboldalán?
✔ Bármelyik szállásra magammal vihetem háziállatomat?
✔ Mi történhet, ha mindezek ellenére mégis háziállattal érkezem?
✔ Mire kell figyelnem, ha visszaigazolt háziállattal érkezem?
✔ Mire kell még a továbbiakban figyelnem?
✔ Hol láthatom a lefoglalt extráimat, mint például ágyneműk és törülközők?
✔ Tudok még a helyszínen, az érkezéskor extrákat foglalni, ha ezekről korábban megfeledkeztem?
✔ Milyen módon fizethetem a lefoglalt extrákat?
✔ Hol és meddig tudok extrákat utólag foglalni?
✔ Milyen felszerelési tárgyakkal rendelkezik a szállásom?
✔ Hogyan jutok további információkhoz szállásom felszerelési tárgyait illetően?
✔ Mely további használati tárgyakat kell magammal vinnem a szállásra?
✔ Mire kell még a továbbiakban odafigyelnem a felszerelési tárgyakkal kapcsolatban?
✔ Hogyan kezelik kívánságaimat, melyeket a foglalás során megadtam?
✔ Mire kell figyelnem, ha ismerőseim mellett szeretnék megszállni?
✔ Mire kell figyelnem, ha egy konkrét helyszínre vonatkozó kívánságot adtam meg?
✔ Garantált a megadott kívánságom teljesülése?
✔ Leparkolhatom autómat minden esetben közvetlenül a szállásom mellett?
✔ Mire kell figyelnem, ha két autóval érkezem?
✔ Mire kell figyelnem, ha hajóvontatóval vagy hajóval érkezem?
✔ Milyen további információkkal kell az utazás előtt feltétlenül tisztában lennem?
✔ Milyen létesítményeket használhatok a helyszínen és mely létesítmények állnak rendelkezésre?
✔ Ingyen a rendelkezésemre áll az összes létesítmény?
✔ Előfordulhatnak egyéb korlátozások a különböző szezonokban?
✔ Mire kell még figyelnem a létesítményekkel kapcsolatban?
✔ Minden esetben magamnak kell a végtakarítást elvégeznem?
✔ Mire kell figyelnem, ha a végtakarítást magamnak kell elvégeznem?
✔ Kell még valamire figyelnem, ha végtakarítást is foglaltam?
✔ Milyen további tippeket kaphatok még a végtakarításra vonatkozóan?
☀ Bízunk benne, hogy minden az Ön megelégedettségére, a megszokott módon történik!☀
✔ Ha mégis előre nem látható problémák merülnének fel a helyszínen, akkor kérjük forduljon közvetlenül a kempinget üzemeltető partnerünkhöz. Az ő segítségével oldható meg leggyorsabban a probléma.
✔ Ha szállásuk tisztaságával merülne fel probléma, akkor kérjük jelentkezzenek azonnal a checkin után a helyszíni kapcsolattartójuknál. Így oldható meg legegyszerűbben az előállt probléma, mely után nyaralásukat gondtalanul élvezhetik.
✔ Ha mégis olyan problémákkal szembesülnének a kempingben, melyeket helyszíni partnerünk nem tud megoldani, akkor forduljanak 48 órán belül emailben ügyfélszolgálatunkhoz. Kérjük adják meg a felelős személy nevét, akivel a probléma ügyében a helyszínen egyeztettek.
✔ Természetesen igyekszünk minden tudomásunkra jutott problémát késlekedés nélkül megoldani.
✔ Kérjük vegyék figyelembe, hogy amennyiben számunkra nem adnak lehetőséget panaszuk, illetve problémájuk megoldására, úgy esetleges kárigényük megszűnhet. Olyan problémáikat melyeket nem a helyszíni reprezentánsunknak illetve nekünk jeleztek, távozásuk után nem tudjuk figyelembe venni.
✔ A problémákat a helyszínen írásban kell rögzíteni és a LuxCampnek továbbítani.
✔ Idő előtti távozás esetén felmerülő költségeket nem térítünk meg. Kérjük vegyék figyelembe az ügyfélszolgálatunknak a panaszok feldolgozására az ÁSzF-ben meghatározott határidejét.
✔ Az ügyfélszolgálati időben ezen a számon érhet el minket:
+36 1 800 1323
☀A LuxCamp csapata nagyszerű nyaralást és kellemes pihenést kíván Önnek a kiválasztott kempingben!☀