Szívesen segítünk!
0036 1 800 1323

Megadott külön kívánságokat a foglalása során?

Hogyan kezelik kívánságaimat?

  • Ha Ön a foglalás során általános kéréseket/megjegyzéseket is megadott, akkor kéréseit a szolgáltatónak továbbítjuk.
  • Azok továbbítása partnerünkhöz automatikusan történik ügyfélszolgálatunkon keresztül. Foglalását/kívánságát partnerünk alkalmazottai dolgozzák fel és igazolják vissza.
  • Amennyiben foglalásához kívánság/kérés kapcsolódik, úgy kérjük vegye figyelembe, hogy annak teljesülése a lehetőségek függvénye és az nem garantálható.


Mire kell figyelnem, ha ismerőseim mellett szeretnék megszállni? 

  • Kérjük ezen kérését a foglalás során jelezze a foglalásokhoz kapcsolódó nevek és foglalási számok megadásával együtt. Ha ezt csak később jelentené be, akkor kérjük küldjön egy emailt az info@lux-camp.hu címre.
  • Vegye figyelembe, hogy ilyen kívánságok csak akkor kerülnek továbbításra, ha mindkét foglalás ugyanolyan típusú szállásra vonatkozik.
  • Ha az Ön szállásának neve nem egyezik az ismerőse szállásának nevével, akkor nem lehetséges a kérés teljesítése, mert a szállások párosával vannak telepítve. 
  • Nem minden szolgáltató fogad el kívánságokat, ezért ilyen esetben a foglalás után erről Önnek értesítést küldünk.


Mire kell figyelnem, ha egy konkrét helyszínre vonatkozó kívánságot adtam meg? 

  • A nyaralások kezdetének és hosszának rugalmassága miatt sajnos a szállások pontos pozícióját nem tudjuk garantálni, különösen a legnépszerűbb időszakokban.
  • A szállás fekvését sajnos előre nem lehet tisztázni. A napsütés irányára vonatkozó kérésekre vagy a kemping egy meghatározott utcájában való elhelyezésre vonatkozó kérésekre nem küldünk választ, de azokat szívesen továbbítjuk partnerünknek.


Általánosságban fontos tudni, hogy a kívánságok teljesítése nem garantálható.

♦ Reméljük segítségére szolgálhattunk és kellemes nyaralást kívánunk Önnek. ♦ 

  Ha további kérdései vannak, az alábbi gombbal visszatérhet egy szinttel feljebb az áttekintéshez

.↷